Skip to content

rap

5. januar 2011

YO!

Rapmusikk er det folk hører på her, og jeg har blitt smittet. Her går det i Kid Cudi, Wiz Khalifa og Kanye West. Jeg elsker Kanye, han er seriøst favorittsangeren min over alle tider. Haha. Håper ikke jeg kommer hjem og er helt ghetto. Hmmm…

                

Kid Cudi                                 Wiz                                       Kanye

One Comment leave one →
  1. Marte permalink
    13. januar 2011 06:32

    Hahah 🙂 Ser ikke for meg du høre på sånn musikk!

Legg igjen en kommentar

