Skip to content

so while you busy trying to fit in, Imma stand out

11. januar 2011

Hey. Long time no see, huh? Title = Wiz Khalifa – This Plane. True story. Fra nå av skal jeg skrive en sang på starten av hvert innlegg som jeg liker, ok? Kan vært gammel eller ny, MEN poenget er at dere skal høre på den! Haha.

Vel, jeg hadde en kjedelig helg. Gjorde ikke mye. Fredag kjørte jeg og Megan vertsbror til fotballtrening, dro på starbucks og slappet av på kvelden. Lørdag var jeg på kjempelang løpetur, alene, 1 time og 15 minutter. Jeg døde nesten. Fy fader jeg er i så dårlig form. Men jeg merker at jeg blir bedre! Trener 6 ganger i uka nå, og har lagt opp en plan før friidretten begynner til våren. På kvelden kom familievenner over og vi bare snakket og hadde det koselig. Ehhh, søndag løp jeg igjen, opp til en foss i nærheten av huset. Veldig fin løpetur egentlig, sammen med Megan denne gangen, hehe.

Skolen har begynt for fullt, og neste uke er det finals. Så etter neste uke begynner neste semester, men timeplanen min ser helt lik ut, omtrent. Liker fortsatt skolen og alt går bra bortsett fra fysikk. Er serr sånn 5 stykker i klassen min som dropper faget neste semester for det er for hardt. Og de er SMARTE. Ahh det er så frustrerende for fysikk er det faget jeg jobber mest med, og det faget jeg har dårligst karakter i. Jobber mye mer med skole her enn i Norge, og jobber ekstremt mye med fysikk, og likevel har jeg en ræva karakter. Blah.

Har liksom ikke tatt så mye bilder i det siste, for har ikke gjort noe spennende. Men hva vil dere at jeg skal skrive om? Please svar, for det er ikke så lett nå som jeg har kommer så godt inn i hverdagen og det ikke skjer noe nytt hver dag.

Lagde verdens beste brownie i går. Eller det var sånn ferdigpakke, men den var SYKT god. Bedre enn toro til og med. Og søndag bakte vertsmor tre dusin cookies som ble borte på en kveld. Shit, vi er litt for glade i søtsaker. Men jeg har faktisk vært utrolig sunn i det siste og trent mye så jeg følte at jeg fortjente det.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

