Skip to content

YES

12. januar 2011

Chewy – Wiz Khalifa

I dag var en BRA dag. Vi hadde late start pga. snø, så vi begynte 11. Digg. Og det var bare litt slush ute. Vi fikk tid til å spise pannekaker til frokost, og drikke kaffe. NAM. Kom på skolen, og fikk tilbake matteprøve og fikk 100%. Var så glad, for jeg trodde jeg gjorde det dårlig, og det var en veldig hard prøve. Læreren bare: Ida, you’re amazing! Haha, jeg har best karakter i den klassen, altså jeg er liksom den beste i klassen. Lol. Siste time hadde jeg fysikkprøve, gruet meg veldig, men jeg tror faktisk ikke det gikk så dårlig! Skjønte det meste, og det gikk egentlig ganske bra.

Men så har jeg en fysikkinnlevering fredag, og jeg har ikke begynt, og det kommer til å ta evigheter. Æsj. Men det skal jeg klare.

Jeg var begravd i lekser i går. (uff, det var en dårlig setning.. men finnes det ikke et lignende norsk uttrykk?)

No comments yet

Legg igjen en kommentar

