Skip to content

c’mon

13. januar 2011

Keri Hilson – Pretty Girl Rock

Her kommer jeg med tre innlegg på tre dager, og hvor mange kommentarer får jeg? NULL. Takk a. Har forresten et spørsmål til smarte blogg-folk, hvordan får man sånn link fra youtube så man kan spille sanger på bloggen. Vil liksom ikke ha hele videoen, men bare der man kan trykke play/pause. Skjønner noen hva jeg mener? TAKK.

PS. Skjønner dere overskriften? Det betyr liksom «come on», det er sånn man skriver det her i USA, tok en stund før jeg skjønte det altså.. Haha.

Dette var middagen min i dag. NAM! Favorittmaten min.

9 kommentarer leave one →
  1. 14. januar 2011 05:50

    Du kopier koden som du finner på youtube-siden, innbygg tror jeg det kalles. Så limer du koden inn i en html-boks et eller annet sted, veit ikke hvor det ligger på wordpress. denne biten av koden , bytter du ut der det står height med 25, så lar du width stå som normalt 🙂 Håper du skjønte hva jeg mente!

    • 16. januar 2011 16:41

      takk takk takk takk! skal prove det ut og se om det funker 😀

  2. 14. januar 2011 12:55

    Tenkte å svare på spørsmålet ditt … Men hey, du har visst fått svar! :- )) Burde forsåvidt bli flinkere til å kommentere innleggene dine jeg – siden jeg faktisk er innom flere ganger om dagen! Og ps; skjønte overskriften, heh.

  3. 14. januar 2011 14:46

    husk å bytte ut begge height, det er to av dem 🙂

  4. Martin Iversen permalink
    15. januar 2011 03:54

    Heei Ida 🙂 Må si jeg er imponert over matte og fysikkskillsa dine!! Trodde du slet litt med det jeg… Må si at disse sangene du har lagt inn nå er en smule spesielle 😛 haha! Visste ikke at du var den «rappetypen»;) hehe!

    Snakkes 🙂

    • 15. januar 2011 14:40

      haha martin, du horte paa sangene?! Bra, det liker jeg! Nei visste ikke at jeg var den typen jeg heller, haha!!

  5. Stine permalink
    15. januar 2011 08:27

    Heey, jeg leser bloggen din daa, men er litt (veldig) dårlig på å kommentere.. :p haha

  6. maja permalink
    15. januar 2011 09:40

    fin blogg!:-)

  7. Martin permalink
    16. januar 2011 11:11

    Blogg oftere omg!

Legg igjen en kommentar

