Skip to content

weird

16. januar 2011

Helgen har vaert braa! Jeg har saa og si bodd hos Maddie, for Megan er i Oregon med fotballaget sitt. Jeg var paa basketballkamp paa fredag, saa AVATAR (finally) og hang med noen venner paa lordag. I dag har jeg vaert paa biblioteket og gjort lekser med Maddie, og i kveld skal vi paa middag med noen venner igjen!

Men jeg har funnet ut noen rare vaner her i USA. De (familien min i hvert fall) har brunt sukker paa pannekakene:

De vasker opp med klut og ikke oppvaskborste:

Noe som er fryktelig vanskelig. Er utrolig mye lettere med en oppvaskborste, haha.

De spiser snacks 24/7. Det kan vaere fruit-snacks, smaa potetgullposer, frukt (det er da i hvert fall sunt), smaa sjokolader, cookies, crackers. Men jeg har sluttet spise snacks, for det forer til at jeg legger paa meg, haha:

De kjorer bil overalt, og det gjor meg helt gal, for jeg kan jo ikke kjore selv! Er hele tiden avhengig av at folk kan kjore meg, og hater at det ikke er buss eller t-banesystem. Og det er alltid for langt aa gaa eller sykle til venner.

Rart. Men takk for kommentarer, det setter jeg pris paa! Skal prove aa skrive oftere, men jeg har ikke vaert noe saerlig hjemme i helgen, saa det har vaert litt vanskelig.

Jeg har fri i morgen btw! Det er Martin Luther King Jr. Day! Saa da skal jeg vel egentlig bare gjore en haug med lekser, for paa tirsdag begynner finals. Har MANGE finals, det er paa en maate eksamen i Norge. Saa fra alt vi har hatt hele aaret. Onsk meg lykke til!

3 kommentarer leave one →
  1. 16. januar 2011 17:44

    Lykke til!

  2. 17. januar 2011 00:41

    Lykke til!;D

  3. Stine permalink
    17. januar 2011 01:44

    Haha, lykke til 😀 masse!

Legg igjen en kommentar

