Skip to content

FINALS week

17. januar 2011

Kanye West – Dark Fantasy

Ja, denne uken er det finals, og jeg gleder meg ikke akkurat. Noe jeg ikke har skrevet på bloggen enda er at jeg fikk tilbake to fysikkprøver, og fikk F. F! Herregud, trodde ikke jeg gjorde det dårlig. Så jeg har snakket litt med skolen min i Norge, og funnet ut at jeg ikke skal ha fysikk neste semester, som begynner neste uke. Får en karakter i fysikk, men bare semesterkarakter. Også må jeg bare lese meg litt opp selv, men det skal jeg klare! For mye av det vi har gjort her i USA, er pensum for 3.klasse-fysikk i Norge. Tror jeg skal klare meg. Er bare utrolig glad for at jeg ikke skal ha fysikk neste semester. Åh, endelig. Haha, sånn halve klassen dropper ut for det er så forferdelig vanskelig, så det er ikke bare meg! Og jeg har jo lært mye dette semesteret.

Men i morgen, tirsdag, er det finals i keramikk. Det skal ikke bli så vanskelig. Bare en liten quiz tror jeg.

Onsdag er det final i FYSIKK. Slipper final i matte og er superglad. Yay. Men fysikken kommer til å bli utrolig hard. Vet ikke engang om jeg gidder å øve. Joda. Kommer nok til å øve litt. Haha.

Torsdag er det finals i US. History og Engelsk. Uff, kommer til å bli hardt. Har en slags prøve/multiple choice ting i us history. Og i engelsk må jeg kunne 30 ord og skrive en setning med de (aner ikke hva ordene betyr). + at vi skal kunne masse regler osv. Ehhh.. Rart forklart.

Fredag er det final i Fransk. Det blir lett tro jeg. Læreren har allerede gitt oss prøven, eller det skal tydeligvis se veldig lik ut. Haha.

Halv dag torsdag og fredag da, og så er det helg! WOHO. I dag skal jeg løpe en tur, og gjøre fysikk. Har en lab som er due tomorrow. Fy fader, tror ikke jeg kommer til å bli ferdig. Kanskje. Vi kan da håpe.

3 kommentarer leave one →
  1. 18. januar 2011 02:09

    Lykke til!:)

  2. 18. januar 2011 08:57

    Lykke til – spessielt lykke til med fysikken!

  3. Martin Iversen permalink
    19. januar 2011 08:46

    Lykke til Ida 😉 Kjenner jeg deg rett så går dette smuudesmuud;)

Legg igjen en kommentar

