Skip to content

keramikk

19. januar 2011

Kid Cudi – The Prayer

Jeg har jo hatt keramikk dette semesteret, så tenkte at jeg skulle vise dere noe av det jeg har laget. Haha, jeg har alltid vært ganske dårlig i keramikk, så ikke forvent mye.

3 piece- set. Ble ganske fornøyd med dette altså.

Haha, litt norsk spirit i keramikken!

       

Naw, skål med føtter, og det kule voksfiguren jeg aldri fikk vist dere! Har laget den selv, men min hånd, haha! Og på toppen er det en bamse som lillesøsteren min strikket til meg til jul, er det ikke søt?

Dette prosjektet jobbet jeg i evigheter med, og det endte jo opp ganske bra.. eller? Det er vanskelig altså!

Hadde fysikk final i dag, og det gikk sånn passe bra. Siste fysikk-time i USA, ever! Åh, det er så deilig å tenke på! Forresten, jeg skrev at jeg failet de to siste testene? Det har seg slik at siden alle gjorde det ganske dårlig, så endrer læreren på alle resultatene, slik at det blir litt bedre. Så endte opp med C- på begge. Og den siste trodde jeg faktisk at jeg gjorde det ganske bra på! Jaja, jeg er ferdig med fysikk jeg!

I morgen er det US. History og English, det blir nok ikke så vanskelig håper jeg!

2 kommentarer leave one →
  1. 20. januar 2011 01:15

    Du er fliiiink! Lykke til med de resterende finals.

  2. Frederikke permalink
    20. januar 2011 09:56

    Synes du var flink jeg ida! 🙂

Legg igjen en kommentar

