Skip to content

its jersey shore b*tch

23. januar 2011

Wiz Khalifa – The Thrill

Fredag hadde Megan bursdagsparty og temaet var Jersey Shore. For dere som ikke vet hva det er, så er det en gjeng med folk som bor i et hus i New Jersey, rett ved stranden, og alt de gjør er å sole seg, feste og ha det gøy. Og de kler seg veldig «trashy».  Og de er veldig dumme. Av klær går det Ed Hardy og cheetahprint ehhh.

Her er gjengen vi skulle kle oss ut som…

Så ja, det var gøy og jeg oppsummerer i bilder:

 

I’m a giant.

Eh, lang tunge…

Måtte bare legge ut dette bildet, fordi han gutten lignet så sykt på en fra Jersey Shore, helt sykt!

Liker du slippersene mine eller? Haha.

Men de fleste bildene var tatt før folk kom. Og det ble ganske så fullt. Men jeg hadde det veldig gøy!

Lørdag så jeg Megan sitt fotballag spille fotballkamp. Senere kom en venninne (av oss begge) over, og vi lagde god middag og så på film. Easy A, veldig morsom. Den anbefales!

I dag, søndag, har jeg skypet. Skal ut på løpetur. Rydde rommet. Fikse nytt dynetrekk osv på rommet, ehhh. Slappe av. Se på en film. Det var planene i dag, haha.

Finalsene gikk forresten bra! Har ikke fått vite alle resultater enda, men jeg tror det gikk ganske bra!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

