Skip to content

syk

29. januar 2011

Synes jeg fortjente noen kommentarer på innlegget under? Men neida…

Akkurat nå har jeg blitt syk og livet suger. Tulla, men jeg har blitt syk og det suger. Akkurat nå som jeg har begynt å trene ordentlig og begynt å komme i form igjen. Åh blir skikkelig irritert. Også hadde jeg en veldig dårlig dag i går, alt gikk liksom dårlig. Følte meg skikkelig feit og var sur fordi jeg har lagt på meg så mye, trynet mitt var fullt av kviser og var irritert på alle vennene mine og alt var dritt. Men i dag er det bedre. Skal ha jentekveld i kveld, og det skal bli kos!

I går, fredag, dro jeg på basketballkamp på skolen men en god venn, Dylan! Han er en av mine beste guttevenner her, og det er så greit å henge litt med gutter også innimellom, er liksom ikke noe drama. Haha. Etter basketballkampene (var både jente- og guttekamper), dro jeg til en venninne for å overnatte der med vertssøster. Vi vant forresten begge kampene og det var veldig gøy! Tok desverre ingen bilder. Har ikke tatt noen bilder i det siste, skikkelig skuffende. Skal kjøpe et nytt kamera snart, for har funnet ut at mitt kamera er altfor dårlig!

I dag har jeg gjort ingenting. Er jo syk, er vondt å svelge, har hodepine, nesen er tett og jeg er sliten. Hadde tenkt til å ta en løpetur, men så fant jeg ut at det var nok lurest å ta en hviledag siden jeg ikke følte meg så altfor bra. Har da i hvert fall spist sunt i dag…

Sneiks!

2 kommentarer leave one →
  1. kristine permalink
    30. januar 2011 02:09

    god bedring da, ida <3<3

Legg igjen en kommentar

