Skip to content

borte bra men hjemme best?

30. januar 2011

Wiz Khalifa – Exit Row

Nice weekend! Yup, jeg gjorde ikke så mye da. Jentekveld var kos lørdag kveld. Og søndag var digg med hviledag. Vel, jeg løp en tur da. Eller endte egentlig opp med å spille basketball med meg selv, veldig gøy. Nå er det lasagne til middag.

Just saying… fikk litt bad kommentarer på sutre-innlegget mitt. Sorry ass, men jeg har det bra. Det er jo lov å klage litt innimellom! Og alle sammen, jeg kommer hjem! Jeg bare vil ikke… Eller jeg vil… Men egentlig ikke… Det er litt vanskelig, og jeg tror ikke dere der hjemme i Norge helt kan forstå det. Nå som jeg har fått så gode venner her, kommer det til å bli fryktelig hardt å dra fra dem igjen. Men når jeg først drar hjem, så blir jeg jo i Norge for godt. Kanskje. Så ikke vær bekymret. Så gjør det noe om dere må vente en uke ekstra for å se meg? Sånn at jeg kan ha litt av sommeren her i USA.Vet ikke jeg. Tror ikke dere kommer til å skjønne det uansett. Haha. Borte bra men hjemme best? Ja, hjemme kommer alltid til å være best. Men året her kommer også til å være et av de beste årene i livet mitt.

Jeg er veldig glad i skolen fortiden også. Bare så dere vet det.

4 kommentarer leave one →
  1. Martin permalink
    30. januar 2011 22:38

    Hvis du ikke kommer tilbake til Norge får du ikke møtt JM da….

    • 1. februar 2011 18:40

      hahahaha åhh nei! kommer nok tilbake skal du se!!

  2. Stine permalink
    1. februar 2011 00:47

    haha, føler at jeg stalker deg x) lol
    men jeg lurte på om du driver med noe etter skolen, basket eller noe?

    • 1. februar 2011 20:11

      Å nei da! Bare still spørsmål du! Men nei, driver ikke med noen sport nå på vinteren. Det var bare basketball jeg kunne velge, men jentene på skolen min er helt sykt gode og jeg har aldri spilt basketball før, så fant ut at det var ikke noe for meg. Men om under en måned begynner friidretten, og da skal jeg drive med det hver dag etter skolen. Gleder meg! Også drev jeg jo med cross country (løping) på høsten da.. Haha.

Legg igjen en kommentar

