Skip to content

attractive voice huh?

1. februar 2011

Macklemore – And WE Danced

Hello Norway. I dag på skolen var stemmen min omtrent borte og jeg kunne nesten ikke snakke. Interessant. Den var helt sykt hes, og jeg fikk en kommentar fra den svarteste, største, mest «skremmende» gutten på skolen: «Ida, your voice is really attractive today!». Takk. Tusen takk. Altså, han er bare veldig veldig svart, så hvis man ikke kjenner han kan man tro at han er veldig skummel og slem, hvis du skjønner. Uff, jeg høres veldig rasistisk ut, men han er faktisk vennen min! Haha. Blæ, det var ikke meningen å le av dette, nå føler jeg meg bare dum. Det var bare kommentaren jeg synes var veldig morsom! Kanskje jeg alltid skal prøve å være hes så folk synes at stemmen min er attraktiv?

Og i morgen er det kinesisk nyttår! Alle hjerter gleder seg. I hvert fall de kinesiske på skolen. Jeg lærte hvordan man sier «godt nyttår» på kinesisk. Men jeg har glemt det. Det var noe sånt som dette: 新年快乐!

I går, mandag, var vertssøster Megans bursdag, og hun fikk selbuvotter av meg og familien. Noe hun likte utrolig godt! Yay. Så mamma, nå kan du sende et par til meg også! Neida, jeg overlever. Uansett, vi dro på restaurant, Jak’s grill, og spiste middag og det var veldig godt! Jeg og Megan tok også pedikyr etter skolen, noe jeg aldri noensinne har gjort før. Og det var digg skal jeg si dere. Ah, tærne føles veldig rene. Ehhh. Ja.

Jeg kjøpte lunch på skolen i dag, og jeg tenkte å fortelle dere litt om det. Vi har TRE forskjellige «steder» på skolen vi kan kjøpe lunch. Det er kantina, the L- kafé (står for Liberty), og the Deca store. Kantina har drittmat, sånn man ser på film. Eller pizzaen er ganske god, men det er ikke akkurat så sunn mat da. Så kantina er bare en vanlig kantine hvor voksne mennesker jobber. The L’Kafé har veldig god mat. Det er elever som lager maten, så det er en klasse man kan ta. Her selger de kaffe, te, diverse kaker, kyllingwraps, bagels, salater, ostebrød, masse forskjellig hjemmelaget mat. Alt er hjemmelaget. Og så er det the Deca store, som også er elevdrevet. Det er også en klasse man kan ta, men her lager de ikke maten selv, det er mer en klasse hvor man må kunne masse om penger osv. De kjøper inn mat fra forskjellige steder/merker, og alt skal være passe sunt. De har verdens beste chocolate chip cookies! (ikke akkurat så sunt) Og veldig gode pizza twists. Også selger de i tillegg chicken teryaki, muffins, chips, godteri, gatorades, smoothies, etc. For å si det sånn, det er en del å velge imellom når man skal kjøpe lunch på skolen! Digger skolen min pga. dette. Det er liksom ikke bare en kantine med usunn mat. Skal prøve å ta bilde av dette så dere kan se hva det er jeg snakker om!

Jeg må legge meg tidlig i dag. I hvert fall hvis jeg vil ha stemme i morgen. Tror jeg. Er det ikke lurt å legge seg tidlig da? Joa. Jeg skal prøve. Æsj, jeg hater å være syk.

Btw, Macklemore er en rapper fra Seattle. Veldig bra. Hør på han.

2 kommentarer leave one →
  1. 1. februar 2011 22:18

    Huff, God bedring da! Kjedelig å være syk!
    Jeg digger å ta pedikyr! Har blitt litt avhengig! haha 🙂

  2. Hanna permalink
    2. februar 2011 15:52

    Oj, det høres ut som om dere har mye bedre matutvalg enn vi har her! Jeg har alltid med meg matpakke, men jeg skulle gjerne gått på en skole med masse god kantinemat… Kos deg 🙂

Legg igjen en kommentar

