Skip to content

i det siste…

6. februar 2011

(Wiz Khalifa – Roll Up)

har jeg…

… vært på to basketballkamper på skolen. Onsdag og torsdag. Det var gøy!

….rukket å bli lat igjen. Men det skal endres!

… vært på bursdagsmiddag med familien. Vertssøsters bursdag.

Awwwh. Vertssøster og vertsbror.

Woops, jeg blåste ut lyset hennes.

… sovet lite. Bortsett fra i dag!

… blitt avhengig av kaffe!

… blitt en del av en amerikansk hverdag. Alt er ikke så spennende lenger.

… begynt å tenke og drømme på engelsk. Det skjedde faktisk en god stund siden.

… vært i familiebursdag til «vår» to år gamle kusine.

Og jeg endte opp på gulvet og leste barnebøker på engelsk. Haha.

Verdens kuleste gave. Gjett hvem av dem jeg har laget? Haha. Det er den til høyre.

… vært en dårlig blogger.

… begynt å gå mer med briller.

… endret musikksmak helt!

… prøvd å gjøre så mye morsomt som mulig!

Beklager veldig for dårlig blogging, skal prøve å blogge minst annenhver dag, for det er faktisk lettere for meg også. Men det skjer som sagt ikke så mye spennende lenger, i hvert fall ikke for meg, kanskje det er interessant for dere. Hva vet vel jeg? Haha.

Men helgen var hyggelig, jeg overnattet hos en venninne på fredag, sammen med vertssøster. Og lørdag var vi jo i den bursdagen midt på dagen. Så dro vi (hele familien) på besøk til en venninne og hennes familie, for faren hennes er veldig syk. Etter det dro jeg og Megan til en venn og bare chillet der (ehhh, høres rart ut). I dag er det superbowl og alle er hjemme og ser på. Amerikansk fotball kan bli litt kjedelig i lengden. Er ikke akkurat min favorittsport. Menmen.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

