Skip to content

almost weekend!

10. februar 2011

(B.o.B – I’ll Be In The Sky)

Takk for alle kommentarer folks! Skal prøve å skrive litt tips til fremtidige utvekslingsstudenter osv, det var en god idé!

I dag er det torsdag og jeg hadde en veldig bra dag på skolen. Vet ikke helt hvorfor, men det var en veldig bra dag. Hadde studietid siste klasse, og jeg og en gutt bestemte oss for å bare gå rundt omkring på skolen og snakke, for vi hadde ingen lekser. Det var kos! Haha. Vi møtte på masse yearbook-folk (en klasse), og de ville ha bilde av oss til yearbooken. Jeg skulle se drømmende ut, og tenke på en kjendis jeg vil gifte meg med. Bestemte at det skulle bli Shia LeBeouf fra Transformers. Haha. Han er så digg. Og han gutten jeg gikk med satte seg på knærne og latet som om han spurte Megan Fox om hun ville gifte seg med han. Morro. Vi fortsatte å gå rundt i omtrent en time og så var skoledagen slutt. Interessant ikkesant?

Helgen skal bli bra! I morgen skal jeg og vertssøster i en bursdag. Lørdag drar vertssøster til Oregon eller noe for soccer, så jeg tror jeg skal ha noen venner over på movienight. Det burde bli kos. Men det blir uansett deilig med helg!

One Comment leave one →
  1. kristine permalink
    12. februar 2011 11:19

    jeg liker at du skriver om sånne små ting som skjer som er morsomt 🙂 fortsett med det<3
    jeg syns det er så fint at du har det bra Ida : ) !

Legg igjen en kommentar

