Skip to content

bday and bball

13. februar 2011

(Wiz Khalifa – Real Estate) Btw. Sangene jeg putter under tittelen er helt randome sanger jeg hører på. Har null og niks med tittelen å gjøre.

Fredag etter skolen, dro jeg på shopping med min venninne Erica. Senere på kvelden var jeg i McKenzies birthday party. Det var gøy. Det var et danseparty i garasjen og det var sinnsykt mange folk der. Tok ikke så mange bilder, men her er noen:

Yup. Det var en morsom kveld.

Lørdag var jeg hjemme og slappet av hele dagen og på kvelden dro jeg på basketballkamp med Mackenzie og Emmie. Vertssøster er i Pasco med fotballaget, hehe. Basketballkampen var gøy fordi vi vant! Og hvis vi vinner neste kamp er vi i State! Er jentelaget forresten, de er sykt gode.

I dag har også vært slappe-av-dag. Føler at jeg har gjort veldig mye i det siste, så er jo deilig å slappe av også.  Skal ut og løpe, for nå føler jeg meg i dårlig form igjen. Åh, jeg gleder meg virkelig til friidretten begynner for da MÅ jeg liksom trene. Da er det trening hver dag etter skolen, og i helgene kan jeg løpe for meg selv. Perfekt. Er litt vanskelig å få seg selv til å trene hver dag alene. Men så drar jeg jo på soccertrening med vertssøster innimellom, og det er jo gøy. Men det er bare to ganger i uka!

2 kommentarer leave one →
  1. Ajla permalink
    13. februar 2011 14:42

    åhh jeg misunner deg! Jeg går i 10. klasse nå og skal innpå privatskole neste år, og så vil jeg til USA andre året. Jeg fant bloggen din på google for noen dager siden og ble litt nysjerrig så jeg har lest nesten alle innlegene dine. Du skriver sykt bra! Det er ganske spennende å lese om hverdagen din i usa og jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg vil til usa når jeg leser bloggen din! Men jeg har noen spørsmål som jeg håper du kan svare på:
    1. Hvorfor byttet du egentlig familie?
    2. Det virker litt som at du begynner å kjede deg i usa. . . såå er det kjedelig eller?
    3. Angrer du på at du reiste?
    4. Er det noe du hadde gjort anderledes hvis du kunne?
    5. Er elevene på skolen slik du ser i filmer med sånne super snobber og super geeker?
    6. Hvilken fag har du på skolen? Er de vanskelige/lette?
    7. Vet du noe om det å ta språk og økonomi i usa i stedet for realfag?
    8. Kunne du anbefalt Explorus? (jeg skal på privat vgs og tror de har egen organisasjon, men hvis ike vil jeg gjerne gå med enten sts, ef eller explorus)
    9.Var det vanskelig å komme inn på utvekslingsprogramet?
    10. Kan du ha noen outfit bilder på bloggen? Jeg er suuuper interesert i klær oge r ganske nysjerrig på hvordan dere kler dere i usa

    litt mange spørsmål kansje? sorry men håper virkelig du svarer. Elsket bloggen din den var syykt bra!

    • 24. februar 2011 11:56

      1. Byttet familie fordi vi hadde null felles interesser, og det bare funket ikke rett og slett. Kan desverre ikke skrive så mye her på bloggen om det, men ja, jeg passet liksom ikke inn. Følte meg forsatt som en gjest i huset etter 4 måneder og sånn skal det ikke være.
      2. Nei og nei! Jeg kjeder meg ikke i det hele tatt. Det bare skjer ikke så mye spennende lenger, for nå er jeg liksom vant til alt. Men jeg storkoser meg forsatt!
      3. Nei, ikke i det hele tatt.
      4. Hmm, kanskje, men gidder ikke å tenke tilbake på ting jeg har gjort. Jeg ser bare fremover jeg.
      5. Ikke på min skole nei. Her snakket alle med alle, og i lunchen er det ikek faste bord osv. Alle på skolen min er veldig åpne, men du ser jo at det er «gjenger» slik som i Norge, men sånn tror jeg det er overalt.
      6. Tar: Weight Training, Fransk, Adv. Algebra & Functions, Guided study, US. History, English, Teachers assistent og Ceramics. Fagene er ganske lette egentlig. De to hardeste er vel US history og matte.
      7. Desverre vet jeg ikke det. Men du kan velge mellom masse forskjellige fag, ikke linjer! Så det blir nok ikke noe problem om du vil gå språk og økonomi, bare velg fag som skolen din ber deg om.
      8. Ja, jeg anbefaler Explorius. Som alle andre utvekslingsorganisasjoner har de bra og dårlige sider, men jeg er over alt fornøyd med dem!
      9. Nei, hvis du har snitt over 3 kommer du med! (og det rimte!)
      10. Kan prøveeee! Hehe, må bare finne kameraet mitt først!

Legg igjen en kommentar

