Skip to content

vinterferie!

23. februar 2011

Yo! Jeg har egentlig gitt opp bloggen litt, bare så det er sagt… Sorry as, men jeg prioriterer andre ting!

Vel, vi har vinterferie akkurat nå, og på fredag etter skolen dro vi opp på hytta. Vi = meg, vertsbror, vertsmor, vertsfar og eldste vertssøster. For Megan er i Mexico med en venninnes familie. *Misunnelig*. Uansett, hytta var bra. På lørdag gikk jeg to timers skitur med meg selv og ipoden min. Kos. Stakk innom Trollhaugen, en lodge som er norsk, men ingen kunne snakke norsk der. Skuffende. Men de hadde masse spørsmål om Norge og jeg fikk kakao og sjokolade, så jeg ble der en stund. Haha.

Søndag var alle i familien ute og lekte i snøen. Vi akte og greier. Og mandag dro vi heimat. Spilte mye kort, leste bok, så på film, og ja, ting man gjør på hytta. Men det var en deilig og avslappende helg.

Resten av mandag tok jeg en løpetur og litt senere kom en venn av både meg OG vertsbror på besøk så da hadde vi begge noen å «leke» med. Tirsdag var jeg i begravelse, eller en slags memorial. Det var liksom ikke i kirken. Det var mer en «celebration of life». Det var fryktelig trist. Utrolig mange folk var der. Det var en av mine beste venninners pappa som døde. Uff, jeg blir trist bare av å snakke om det. Etter begravelsen dro jeg, Cassie og Katie til et innendørs klatrested. Woho. Det var gøy og hardt og armene mine er helt døde.

I dag er det onsdag og alt jeg har gjort er å lage pannekaker og skypet med familien. Klokken er bare 11:23 da. Nå skal jeg ta en løpetur, men det må nok bli innendørs, for det er masse snø ute. SNØ. Sykt. Etter det vet jeg ikke. Skal kanskje finne på noe med en gutt. Skal kanskje finne på noe med to jenter. We’ll see.

Sånn, det var en liten oppdatering fra livet mitt her i USA. Som ikke er så spennende lenger, men jeg digger det!

PS. Kan ikke finne kameraet mitt og har ikke hatt det på en uke, så derfor er det null bilder. Æsj. Jeg vet ikke hvor det er.

2 kommentarer leave one →
  1. kristine permalink
    25. februar 2011 03:08

    ikke slutt å blogg ida.! jeg liker å lese hva du gjør. jeg lurte på om du får fulgt med på VM i USA???

  2. Marte permalink
    25. februar 2011 08:01

    Jeg savner deg jeg! ❤

Legg igjen en kommentar

