Skip to content

i <3 seattle

25. februar 2011

Hey peeps!

Nå er det masse masse snø her og jeg kommer ingen vei. Litt kjipt egentlig. Folk vet ikke hvordan man kjører i snø skjønner dere, det er ikke som i Norge liksom. Men jeg har da gjort diverse ting allikevel. Onsdag kom to guttevenner over og vi spilte biljard og snakket og ja det var kos. Torsdag dag løp jeg i en evighet på tredemølle, det gjorde jeg for så vidt på onsdag også. Men litt senere på kvelden dro jeg og en gutt til et frozen yogurt place. Kind of en date, jeg vet ikke helt jeg. Åh, så frozen yogurt er liksom som iskrem, bare sunt! Haha. Vi ble der i en evighet og snakket, også litt senere dro vi til en venninne og hang med henne og en annen jente. Kosekos. Også kjørte han meg hjem, snill som han var.

I dag våknet jeg opp og alle mulige folk textet meg og ville finne på noe. Det var da hyggelig. Men jeg endte opp med å dra til Seattle med Maddie, moren hennes og to av hennes tanter. Det var veldig gøy. Vi spiste lunch på en veldig fin restaurant nede ved sjøen og vi gikk rundt på Pikes Place og rett og slett bare koste oss. Maddie er hun jenta som mistet faren sin forrige uke, så det var utrolig hyggelig å kunne finne på noe med henne. Det var forresten bikkjekaldt i dag. Sånn helt sykt. Ekstremt. Jeg holdt på å fryse ihjel og jeg hadde masse klær på. Det blåste så fælt også.

Nå sitter jeg hjemme og jeg og vertsmor skal snart dra til flyplassen for å plukke opp to vertssøstre: Megan som har vært i Mexico, og Rheana som går på college i California. Åh som jeg gleder meg til å se Megan igjen!

I morgen tidlig skal vi en tur opp på hytta, og Maddie skal bli med. Også skal vi ned igjen samme kveld. Yiha.

PS. Kameraet mitt er fortsatt ikke å finne og det gjør meg fullstendig gal. Nå MÅ jeg kjøpe et nytt.

LOVE Y’ALL (ehh awkward)

2 kommentarer leave one →
  1. Elise permalink
    26. februar 2011 01:26

    I et tidligere innlegg skrev du at du ikke har fortsatt med fysikk siden du sa det var for vanskelig eller noe. Derfor lurer jeg på om du kan fortsette med fysikk 2 i Norge når du kommer hjem selv om. 🙂

  2. kristine permalink
    26. februar 2011 11:55

    hihi : ) så fint at du har det gøy Ida ❤

Legg igjen en kommentar

