Skip to content

track!

1. mars 2011

Wow. Bloggingen har virkelig gått dårlig i det siste. Beklager altså. Jeg har ikke tid!

Men jeg har litt å fortelle da! På mandag begynte skolen igjen etter vinterferien, og det var egentlig litt digg å begynne på skolen igjen. Har ikke sett mange av vennene mine på en stund og det er alltid gøy på skolen. Track trening begynte også på mandag. For de som ikke vet hva track er, så er det friidrett. Første trening var ikke så hard, egentlig bare gøy. Vi hadde oppvarming og drill osv. Og så løp vi 5x20m, 5x30m, 5x40m og 5x50m. Hmmm. Det var egentlig litt hardt. Og etter hvert løp skulle vi gjøre en øvelse, f.eks. 20 pushups eller 20 situps osv. WOW. Det var hardt. Men jeg følte meg ikke så ute av form som jeg trodde. Vi tok mye sånn froskehopp i tillegg og rompa mi hadde det veldig vondt i dag.

MEN, track i dag var helt forferdelig slitsomt. Vil du høre hva vi gjorde? Sikkert ikke, men jeg forteller uansett: Oppvarming, drill, løping/hopping i trapper, 10 harde bakkeløp, 5x20m, 5x30m, nedvarming. Jeg døde. Nesten. Høres det ikke ganske hardt ut folkens?

Uansett, track virker bra, og snart skal jeg få begynne å løpe hekker og lengde/tresteg som jeg har lyst til. Men man må jo trene kondis i tillegg.

Skolen går bra også. Jeg har et gedigent Us history essay jeg må skrive. Verdt 115 points. Ganske mye altså. (selvom jeg vet at dere ikke skjønner dere på det amerikanske skolesystemet). Venner, skole, track, yay livet er bra.

PS. Jeg har funnet kameraet mitt så nå kan jeg begynne å ta bilder igjen!

One Comment leave one →
  1. 1. mars 2011 22:02

    hei! liker bloggen din 🙂
    kan du forklare hvordan det Amerikanske skolesystemet fungerer?

Legg igjen en kommentar

