Skip to content

regn regn og mere regn

3. mars 2011

I dag hadde vi track etter skolen og da vi begynte var det sol og ganske fint vær. Men så plutselig kom det skyer og det begynte å blåse og ble kjempekaldt. Deretter begynte det å pøseregne, lenge. Shit så kald jeg ble. Ikke så gøy med track i regn akkurat. Men herregud som været skifter her. Det kan være sol en liten stund og så plutselig begynne å regne.

I engelskklassen min nå har vi om Edgar Allan Poe. Vi har lest The Cask of Amontillado, og nå leste jeg akkurat The Tell-Tale Heart. Begge er short-stories. Poe er en veldig merkelig forfatter. Weird. Jeg skjønner meg ikke helt på han. Alt er om gale menn som dreper og horror og død. Men har er veldig flink da, og jeg liker han! Haha.

Vi hadde fransk food day i dag, pga. mardi gras. Så vi skulle bake en kake (for extra credit), og putte en liten ting i den og den som får tingen er heldig (tror man vanligvis får en premie). Men det er litt som å finne mandelen i grøten. Uansett, Dylan kom over i går og vi bakte kake sammen. Ahhh, triple chocolate fudge cake med whipped cream frosting. Høres det godt ut eller? Og haha, vi pyntet kaken med chocolate chips og skrev:  «Ida & Dylan». Haha, sånn at læreren ser hvem som har bakt den. Litt morsomt da. Folk så den og bare: wtf? Men jeg tok med kaken rundt omkring på skolen og delte ut til alle, snill som jeg er!

Æsj, jeg liker ikke alt regnet her. Har regnet i evigeter, og all snøen har regnet bort. Kjipt og trist. Jeg gleder meg til sol og sommer!

3 kommentarer leave one →
  1. 5. mars 2011 07:30

    Fikk lyst på kake nå:D hehexP

  2. Katrine permalink
    6. mars 2011 12:36

    Vi har spist kake her og gjemt små figurer inni. Den som fant det fikk krone på hodet og var «konge». Tror nok kaken deres var bedre enn kakene man kan kjøpe her med figur inni. Her kan det også regne en del:)

    • 6. mars 2011 13:27

      åhhh så gøy! Ja for det er jo en fransk tradisjon haha! Jeg fant en golfball i en av kakene jeg, haha.

Legg igjen en kommentar

