Skip to content

vond skulder vondt lår

8. mars 2011

(The Cave – Mumford & Sons)

I går, mandag, hadde jeg en dårlig dag! Æsj. Så til å begynne med så har skulderen min vært vond i tre uker, men jeg har ikke tenkt så mye over det. Det begynte etter at jeg løftet litt feil i weight training én gang. Første klasse mandag hadde jeg weight training og jeg prøvde å benche, og det gikk ganske så dårlig skal jeg si. Skulderen min er i pain! Hvis jeg liksom putter pressure on it, så gjør det vondt. Hvis jeg løfter vekter, gjør pushups eller alt annet mulig med armen. Og jeg klarer ikke å løfte den opp og bakover. Det føles litt ut som en pinched nerve men jeg vet ikke helt jeg. I tillegg til dette så hadde jeg track og klarte selvfølgelig å pulle en muscle (my quad). Unnskyld at det er mye engelsk, men jeg klarer ikke å snakke norsk lenger! Uansett, jeg sprintet, uten helt å ha varmet opp, ikke en god idé. Jeg hadde litt vondt i låret forrige uke, men det ble helt plutselig kjempevondt og jeg måtte ise og greier.

Atpåtil!  Øyet mitt freaking twitchet (vet ikke hva det er på norsk) hele dagen og det var kjempeirriterende. Og jeg hadde et essay due i dag og det var vanskelig og jeg tror ikke det gikk bra i det hele tatt.

Men i dag var en bra/grei dag. Bortsett fra at skulderen min er verre og låret ikke noe bedre. Alt jeg kunne gjøre på track var å jogge. Men jeg koser meg på skolen for det da!

Så kjære pappa, har du noen tips med tanke på skulderen og låret?

3 kommentarer leave one →
  1. Stine permalink
    10. mars 2011 15:13

    Er du junior eller senior? 🙂

    • 10. mars 2011 19:26

      jeg er junior! men jeg kan gjore alle senior tingene, som prom, graduation osv, fordi det er paa en maate mitt siste aar her ogsaa!

  2. Marie permalink
    13. mars 2011 05:41

    Hvordan legger man inn bilde på høyre siden av bloggen, hvis du skjønte det?
    Hvilken matte er vanskeligst i USa (som tilsvarer R-matte)?

Legg igjen en kommentar

