Skip to content

life’s good

13. mars 2011

Kjære Norge, nå har det regnet i flere dager i strekk. Det suger. Men jeg har hatt en bra helg. Og en bra uke forsåvidt.

Som jeg fortalte så har jeg en liten strekk i låret og vond skulder. Vel, jeg bestemte meg for å hoppe bukk over en stor søppelkasse på trening på onsdag, og det var en dårlig idé. Lite visste jeg at det var en lang metallbenk på andre siden. Så jeg hoppet over søppelkassen, klarte somehow å lande på benken, men den var våt så jeg skled og landet på ryggen og slo albuen inn i benken. Haha. Også falt jeg ned. Ganske komisk, men ganske vondt også. Ryggen min har blåmerker og albuen er vond. Men jeg har det bra! Låret er mye bedre fortiden, men skulderen er det samme…

Helgen min var kos. Fredag etter friidretten dro vertssøster og jeg og tok pedikyr. Digg! Etter det kom en venninne av meg over og vi bakte cookies. De ble sykt mislykka, jeg aner ikke hva vi gjorde feil. Også bestemte vi oss for å se den siste Pirates of the Carribean filmen, men vi visste ikke hva den her, og selvfølgelig klarte vi å velge feil. Halvveis inne i filmen så vi på hverandre og bare: «Ehhh jeg har sett dette før!» Haha. Så vi fikk aldri sett At Worlds End, som den heter. Men vi så en annen film litt senere, Megamind. Veldig veldig morsom og jeg anbefaler den! Det er en cartoon men utrolig morsom.

Lørdag dro vi og så på fotballaget på skolen spille fotballkamp mot fiendeskolen. Vertsbror spiller på varsity, så det er jo litt gøy. Vi vant 3-0! Yay. Samme gutt scorte alle tre målene, han er sykt god! Senere på kvelden dro jeg over til kjærestens hus, ja jeg har fått meg kjæreste, hihi. Det er kos. Vi skulle være barnevakt for lillesøsteren hans, hun er åtte år og veldig søt. Vi dro ut og spiste på mexikansk restaurant og kjøpte iskrem etterpå. Og så så vi på film, «Up», veldig morsom den også!

Dagen i dag har vært brukt til å rydde og vaske huset. Fikset opp i alle skolesakene mine og kastet masse papirer. Ryddet, vasket og støvsuget rommet. Vasket badet, ja. Det tok lang tid. Også har jeg gjort lekser. Også har jeg lest Huckleberry Finn (for English). Også har jeg fått krampe i leggen, helt random, men det var vondt. Nå så jeg akkurat på Family Guy. Jeg elsker det showet! Åh det er best!

Gleder meg til neste uke for sophomorene på skolen skal ta en eller annet test tirsdag, onsdag og torsdag. Det betyr at vi andre starter seint på skolen, aka 10:13. Yay. Blir digg å sove lenge de dagene. Og på fredag slutter vi tidlig for some reason.

Følte at dette var en interessant sammendrag av helgen min, haha, not. Tenkte bare å gi litt lyd fra meg!

6 kommentarer leave one →
  1. 14. mars 2011 01:06

    Gratulerer med kjæreste 🙂
    Virker som du lever et perfekt high school liv !

  2. 14. mars 2011 01:38

    Håper du blir bedre da:) Må få se bilde av deg og kjæresten din! hehexD

  3. Stine permalink
    14. mars 2011 08:27

    åååh, bilde av typen 😀

  4. Frederikke permalink
    14. mars 2011 13:27

    vi liker oppdateringer ida 🙂 men du glemte høydepunktet da, skypesamtalen med girlsa i norge!

    • 14. mars 2011 21:52

      omgosh jaaaa! Det glemte jeg uff :(:( Det var faktisk et av høydepunktene denne helgen 😀

      • Frederikke permalink
        15. mars 2011 09:29

        wii 🙂

Legg igjen en kommentar

