Skip to content

and the days go by

20. mars 2011

WOW. Long time no see! Jeg har det bare bra. Denne uka har det vært et par interessante hendelser. La meg se… vi begynte 10:13 på skolen tre ganger denne uka, og onsdag sluttet vi 12:16. Ganske så digg. Track etter skolen hver dag da. Men det går bra.

Tirsdag var det en «beauty-contest» på skolen, Mr. Liberty. Det er bare tull og det er kun gutter som kan være med. De skulle liksom vise talentene sine og ja, de sang (dårlig men morsomt), sjekket opp jenter osv osv. Utrolig morsomt og veldig mange folk dro, det var gøy!

Onsdag hadde vi 18 minutters klasser, ganske så tåpelig, men jeg kom for sent til første klasse og måtte derfor snakke in front of hele klassen. I US History har læreren en bag med masse rare ting i, f.eks. cd, skrutrekker, ordbok, hårspenne, masse rart. Og alle i klassen må trekke en ting og snakke om den i 1 minutt. Dette måtte jeg gjøre fordi jeg kom for sent. Men jeg hater å snakke foran klassen, og læreren bare: «You can do it in your native language». Seff gjorde jeg det da. Jeg trakk en liten marihøne kosedyr og snakket om den på norsk i ett minutt. Alle lo og skjønte ingenting. Det var morsomt det.

Torsdag var det St. Patricks Day og hvis man ikke hadde på seg noe grønt kan man klype den personen i armen. Så omtrent hele skolen hadde på noe grønt den dagen. Jeg fikk et klistremerke av en venn som jeg hadde på kinnet hele dagen og alle så rart på meg. Følte meg litt kul da. Not. Etter skolen torsdag hadde vi noe som vi kaller The Polar Bear Relay på friidretten. Alle må løpe 100m, hoppe 3 lengdehopp, kaste spyd 3 ganger og løpe 4x100m. Ganske tåpelig egentlig. For det er håndtatt tid og jeg driver kun med lengde ut av de øvelsene. Men lengde gikk faktisk veldig bra og de sa jeg kunne vinne kingco (et mesterskap mellom skolene i området) med det ene hoppet mitt. Og det var ikke så veldig langt egentlig. Hoppet 5 «16. Noe som tilsvarer 4m og 60cm tror jeg. Jaja.

Fredag hang jeg med kjæresten, dro og så på han spille lacrosse senere på kvelden. Så dro jeg og Megan til noen venner og så på en basketballkamp. Det er nemlig en stor turnelig gående her i USA, March Madness. Alle går crazy og har fylt ut tippekuponger eller noe lignende, det kaller det ‘brackets’. Så det går kamper dagen lang og det er noe alle følger med på.

Lørdag løp jeg, spiste på restaurant med familien pga. vertsfars bursdag. Hadde verdens beste dessert, créme brulee. Ahhh. Det er sååå godt. Og litt senere dro jeg og Megan og hilste på masse graduated people som jeg ikke kjenner men det var kos uansett. En liten get-together eller hva man kaller det.

Dagen i dag har jeg hatt verdens verste hodepine og ikke orket å gjøre mye. Vi dro over til grandpas og spiste filippinsk mat yay. Også så jeg, Berlyn (eldste vertsøster hjemme fra college) og Megan på en film kalt «Drumline». Morsom og anbefales haha.

Og det var alt for denne gangen. Skal prøve å fikse et bilde av kjæresten meeen kommer helt sikkert til å glemme det. Yiha. God natt nå skal jeg legge meg. Klokken er 9:36 PM.

One Comment leave one →
  1. kristine permalink
    21. mars 2011 03:12

    så mye morsomt ida!

Legg igjen en kommentar

