Skip to content

track meets

26. mars 2011

Denne uka har jeg hatt mine to første track meets i USA. Første var på torsdag og det andre var i dag, lørdag. Stevnet på torsdag var ganske uprofessionelt, men det gikk helt greit. Det var mot en annen skolen, på deres skole, Lake Washington. Jeg løp 300m hekk, hoppet lengde og tresteg. Har omtrent ikke trent på noe av de øvelsene, så var ikke akkurat klar. Men jeg vant lengde og tresteg da! Også fikk jeg 3. i hekk, men løp utrolig dårlig. Kom på feil bein flere ganger og fikk latterkrampe mens jeg løp og jaaa, dere som driver med friidrett skjønner. Hehe.

Meetet i dag var hjemme hos Liberty og vi hadde invitert sånn 6 andre skoler til å delta. Jeg deltok i samme øvelser som torsdag. Gikk ikke like bra da… Hehe. Masse venner kom og så på også. 300m hekk stoppet jeg opp foran en hekk og gikk over og resten av løpet tenkte jeg bare åhhhh æsj dette går dårlig. Og det gjorde det også. Men jeg har mange flere sjangser senere. Rett etter at jeg løp måtte jeg hoppe lengde, fikk ikke engang sjangsen til å drikke vann! Så jeg hoppet da, og han mannen som skriver opp resultatene bare: «You just won, so you don’t have to jump anymore». Haha! Jeg vant! Hadde tre finalehopp etter det og det gikk helt alright. Men jeg vant. Yay. Etter det hoppet jeg tresteg og jeg kom på 3. plass.

Tirsdag dro jeg til kjæresten etter track og spiste middag og hang med familien hans og han. Det var kos.

Onsdag etter track dro jeg og en liten gjeng ut for å spise mat etter friidrettstrening. Vi dro først til Delanes hus, og jeg elsker huset hennes! Åhhh hun bor på en måte på en gård, men det lukter så godt og friskt. Gresset var nyklippet og det var hester, høner, hunder der, huset var så hjemmekoselig og ahhh. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg likte det så godt, men lukten og friskheten gjorde meg liksom i veldig godt humør. Hehe. Vi dro til Costco etter det, en giga matbutikk og man kan kjøpte mat utenfor. Jeg kjøpte chicken bake, utroooooolig godt. Nam. Og iskrem hihi. Sommeren begynner å komme! Det er sol ute fortiden. Og Dylan og Shane kjøpte en stor pizza og spiste hele den giga pizzaen på 13 minutter. Sykt.

Fredag, i går, hadde jeg track etter skolen of course, og treneren min mener at jeg bør løpe 100m hekk, så jeg trente litt på det, men det er jo søren meg umulig å få til 3 steg mellom hekkene. Så vi får se om jeg skal løpe det eller ikke. Han synes jeg har så utrolig bra teknikk og kan bli sykt god så det er jo litt gøy. Senere på kvelden kom Dalton over og vi så på film. Jeg la meg tidlig fordiiiii i dag var det stevne, som jeg allerde har fortalt dere om. Etter stevnet dro jeg på lunch med Dalton og nå sitter jeg her og kjeder meg og føler meg slem fordi jeg aldri oppdaterer bloggen.

Har det bra! Savner familien og skulle ønske at du var på stevnene mine pappa! Du pleier liksom alltid å være der, så det er litt rart uten deg…

One Comment leave one →
  1. kristine permalink
    28. mars 2011 12:03

    så bra at du fikk så bra plasseringer ida!! venner, lunch og is høres hærlig ut. her er det fortsatt ganske mye snø, men våren begynner å nærme seg :o)
    jeg syns ikke du blogger for lite, blogg når det passer deg. vi er bare glad for at du forteller hva du gjør 🙂 gleder meg til å få vite mer om livet ditt i USA ❤

Legg igjen en kommentar

