Skip to content

back to school

10. april 2011

Da har jeg hatt en uke spring break, og det har vært utrolig deilig! Skal prøve å oppsummere hva jeg har gjort:

– vært i bursdagsfest forrige lørdag. Det var kjempegøy, utrolig masse folk og helt crazy haha.

– hengt med venner. Alltid like gøy!

– vært på kino og sett Limitless. Det var en bra film!

– hatt sleepover med Taylor og Whitney. Vi lagde chocolate chip cookie dough truffles, og det er helt fantastisk godt. Ser sånn ca. slik ut:

– vært med kjææææresten selvfølgelig.

– besøkt University of Washington. Dette var på tirsdag og vi var borte hele dagen. Jeg, Megan og Ali (en venn, jente!) fikk en tour av en vi kjenner. Han viste oss rundt på campusen, som er HUGE, tok oss med på lunch og jaaaa. Likte utrolig godt UW.  Har faktisk lyst til å begynne der selv. Biblioteket lignet veldig på biblioteket i Harry Potter haha.

Ganske så fint huh?

været har vært merkelig. På onsdag dro jeg på løpetur midt på dagen, det var sol og veldig fint vær. Da jeg kom tilbake begynte det å regne, og det er jo ikke så rart for jeg bor jo i Washington. Men deretter begynte det å hagle! Det haglet lenge og så kom snøen da! Og biler freaket ut og masse bilkræsjer og uff. Ikke bra. Men det endte i regn for det er liksom ikke kaldt nok til at snøen legger seg. På fredag var jeg på track trening og været var helt fantastisk hele dagen. Vi løp rundt på banen i bare shorts og t-skjorte og det føltes bra!

– har trent en del. Ikke så altfor mye. Men nok til at jeg ikke er ute av form. Haha!

– jeg har fått veldig ille beinhinnebetennelse. Hva kan jeg gjøre pappa?! Har ist leggen mye, og massert osv. Går bra å løpe rolig, men hvis jeg begynner å sprinte eller løpe intervaller gjør det helt forferdelig vondt.

– kjørt bil. Woooops, det er ulovlig så hysj hysj. Men det var automatgir da. Og voksne mennesker i bilen. TULLA, jeg har ikke gjort det.

– tenkt mye på at jeg har under TRE måneder igjen, og at jeg er langt ifra klar til å dra hjem! Jeg vil ikke hjem. Jeg vil hjem. Jeg gleder meg. Jeg gleder meg ikke. Åh. Det er så vanskelig. Jeg prøver bare å ha det så gøy som mulig før jeg drar hjem og det funket bra denne ferien. Har gjort masse gøy. Har også sovet utrolig lenge hver dag. Overraskende mamma og pappa? Tror ikke det. Kommer til å bli hardt å stå opp i morgen.

– det er EN uke til jeg drar til Florida. Gleder meg helt SYKT. Det går ikke an å beskrive det engang. Får sett Aurora som jeg ikke har sett siden midten av august. Herregud. Og det er meldt sånn litt pent vær, bare rundt 30-35 grader. Haha. Skal gjøre masse gøy, men det kommer jeg til å skrive om i et annet innlegg.

Har bestemt meg for å prøve å oppdatere bloggen litt oftere! Er dere glade? Vet ikke om jeg klarer å holde det løftet da, men det gjør det faktisk enklere for meg å huske hva jeg har gjort også. Gjorde sikkert andre ting over break, men jeg husker ikke! Minnet mitt er skikkelig dårlig fortiden haha. Og bilder ja, shit, jeg må begynne å ta bilder igjen. Sorry!

Skole i morgen! Æsj. Egentlig gleder jeg meg litt. Men bare litt. For det er alltid gøy å se igjen folk du ikke så over break. Og skole kan jo være morsomt. Noen ganger i hvert fall. Og det er definitivt morsommere her i USA!

5 kommentarer leave one →
  1. Stine permalink
    11. april 2011 04:47

    Haha, høres virkelig ut som om du lever livet 🙂 kos deg de siste månedene :)!

  2. Frederikke permalink
    11. april 2011 09:08

    fint at du koser deg så masse, men synes du godt kan begynne å vende snuten hjemover snart 🙂 liker at du skal samme sted som sigg og jeg var :):):)

  3. maja permalink
    11. april 2011 11:59

    kan du legge ut et bilde av deg og kjæresten din?:)
    eller bare han, hvis du ikke har av begge;)

    • 11. april 2011 18:09

      ooooh ja skal prøve å ta et bilde av oss haha! kommer snart 🙂

  4. Helene permalink
    17. april 2011 05:16

    Høres ut som om du koser deg :)) kan du ikke legge ut en god oppskrift på chocolate chip cookies? :))

Legg igjen en kommentar

