Skip to content

litt av hvert!

26. april 2011

Å herregud så lenge siden!

Forrige uke var jeg i Florida, fra mandag til fredag. Det var helt fantastisk gøy! Kommer eget innlegg om det snart, med masse bilder og jaaaa dere burde glede dere!

Tordag uken før jeg dro til Florida hadde vi track meet og det gikk ikke så altfor bra. Været var dritt. Det pøseregnet og jeg tipper det var minusgrader. Ikke gøy.

Fredag hadde jeg kos kveld med venner. Først hos Chandler, så David og til slutt hos Jake. Haha. Er vanskelig å huske hva jeg gjorde to uker siden. Og jeg som lovte at jeg skulle oppdatere bloggen oftere! Haha.

Lørdag var det trackmeet igjen og det var heller ikke gøy. Været var igjen veldig trist. Jeg frøs nesten ihjel. Beinhinnebetennelsen var vond. Jeg hoppet og løp dårlig. Ja. Alt i alt et kjipt stevne. Skulle ønske jeg ikke dro. Menmen. Er da en opplevelse det også! På kvelden så jeg på film med vertsforeldre og vertsbror. Det var en koselig familiekveld.

Søndag dro jeg på hike med Dalton og spiste middag hos han. Ooooog senere på kvelden dro jeg til….. flyplassen! Tok nattfly så kom fram til Orlando mandag morgen kl. 10.20. Måtte mellomlande i Dallas, men alt gikk bra.

Kan gi et lite sneakpeek på Florida da, hihi:

Sommer og sol ❤

Nå har jeg bare to måneder igjen her i USA. Omg omg omg. Jeg dør. Nå må jeg virkelig ha det gøy den siste tiden her. Nå gjelder det å gjøre noe hver dag som det er hvert å fortelle en historie. Skjønner dere greia? Åh det blir så trist å reise fra alle sammen.

En måned til prom også! Og jeg har en promdate. Er ikke Dalton nei 😦 For han er sophomore. Men går med en venn og han heter Chris og det blir nok gøy! Jeg gleder meg til å dra på amerikansk prom! Han har ikke spurt meg enda da, men alle har på en måte funnet ut hvem de skal gå med før guttene liksom spør. Vet ikkehelt jeg, men det er sånn det funker. Skal bruke eldste vertssøster sin promkjole (hun er 22). Likte kjolen hennes veldig godt, også sparer jeg jo en del penger da 🙂

No comments yet

Legg igjen en kommentar

