Skip to content

end of track!

12. mai 2011

Hei jeg vet at jeg har vært en lazy ass når det gjelder bloggen i det siste, meeeeen alt jeg kan si er sorry! Det er bare å forberede seg på en insane langt innlegg. Good luck og håper dere gidder å lese alt! Takk!

Sist helg… umm helgen to uker siden, altså slutten av april/begynnelsen av mai gjorde jeg null og niks ingenting. Dalton kom over fredag, men det var så vidt alt som skjedde den helgen, haha. Vi hadde meet torsdagen før det og det gikk skikkelig dårlig. Igjen… Været var fint i hvert fall.

Vet ikke helt hva jeg gjør i dette bildet her….

Yaddaaaaa. Kos.

Forrige torsdag hadde vi meet igjen, hos naboskolen, og det gikk heller ikke så bra. Men jeg overlever. Været var trist og kaldt og regn. Solen stakk fram sånn omtrent 5 minutter den dagen. Ja vi elsker Washington. Not.

Etter track på fredag dro jeg ut og spiste middag med noen venner, og senere på kvelden dro vi på kino og så Fast Five. Bra film! Tror ikke den har kommet ut i Norge enda, haha. Men dere burde se den. Masse action og sånt. Biler osv. Jeg er jo så interessert i biler. Eller ikke. Men den var fortsatt bra!

Lørdag dro jeg på off roading med noen andre venner i FEM timer. Det var litt far away, sånn 45 minutter oppe i fjellene og der var det snø! Veldig gøy, her er noen bilder:

Jeg tror det hjulet har punktert jeg…

Så vi prøvde å sette på et nytt. Det tok sin tid skal jeg si dere.

Liker du bilen eller? Den er fra 1953! Enginen er fra 1973. Men likevel, det er ganske gammelt.

Ja, vi fant en treningsmaskin eller noe langt ute i skolen. Rart… Vi klarte ikke helt å finne ut hvordan man bruker den da.

Æææææææææ scary.

Vanskelig å se, men det var veldig langt ned!

Vi kjørte tre biler og hjulet på en annen bil punkterte, så mens vi jentene ventet plukket vi en fin blomst til Hamilton (han som eier den gamle bilen). Haha så snille vi er.

Senere lørdag kveld dro jeg til Julias hus og hang med litt folk der. Vi tok en DEL bilder på pcen til Keil, haha. Dere kan få se noen.

Ehm. Ja. Fun night.

Tirsdag dro jeg til Kaily etter track practice. Været var helt fantastisk og vi ble igjen på skolen en liten stund og spilte frisbee med folk. Etter det dro vi til hennes hus og spiste is og hoppet på trampoline. Senere på kvelden dro vi på lacrosse game på skolen, for Dalton spiller lacrosse skjønner dere. Liberty vant! Yay. Det var en bra dag!

Men dette innlegget var egentlig dedikert til TRACK. Onsdag, altså i går, var det Kingco championship, altså med alle skolene i nærheten. Hvis du blir topp 4 i øvelsen din, går du videre til Districts, som er neste onsdag. Og finals i løpeøvelsene er i morgen etter skolen. Og guess what! Jeg ble nr. 4 i lengde, så jeg kommer videre til Districts! Kvalifiserte meg også i 100mhk, så løper finale i morgen. Er litt nervøs. Men det skal nok gå bra! Været var rett og slett dritt. Pøseregn og kaldt. Det er så rart i Washington, tirsdag var det helt fantastisk og i går var det regn. I dag var det kjempefint igjen! Skjønner ingenting jeg. Håper bare det blir bra vær i morgen, for da skal jeg løpe 100mhk finale (som jeg allerede har nevnt), og hoppe tresteg! Ønsk meg lykke til a!

Ellersssssssss, dette var et langt innlegg. Er folk keene på et innlegg om Florida, eller skal jeg droppe det? TRENGER SVAR. Ok. Takk.

Jeg er så langt ifra klar til å dra hjem til Norge. Har det så bra her! Det var liksom så enkelt å dra fra Norge, for jeg visste at jeg skulle tilbake. Men det blir vanskelig å dra fra dette stedet for jeg vet ikke om jeg kommer tilbake. Jeg aner ikke hva som kommer til å skje. Jeg har lyst til å gå på college her, men jeg aner ikke hva fremtiden bringer. Åh, orker ikke å tenke på det engang. Nå skal jeg bare ha det gøy!

6 kommentarer leave one →
  1. Stine permalink
    13. mai 2011 03:49

    Jaaaa, FLORIDA!

  2. Frederikke permalink
    13. mai 2011 07:55

    Lykke til Ida! Det går nok supert 🙂
    Gleder meg til du kommer hjeeeem ❤

  3. mamma permalink
    13. mai 2011 08:43

    Thor følger med på friidretten din og synes du gjør det bra. Du er like ved å kvalifisere deg til UM (1oomhk)men DA MÅ det være vindmåler på stadion og stå på resultatene. Da kan du ta det med hjem 🙂 Vi gleder oss veldig til du kommer……

  4. Lisa permalink
    13. mai 2011 09:49

    Lykke til! Og ja, vi vil ha et innlegg om Florida, men ikke la oss vente så lenge på neste innlegg denne gangen, sjekker bloggen din hver dag!

  5. Cecilie permalink
    13. mai 2011 12:14

    Ja, Florida 😀

  6. Kristine permalink
    13. mai 2011 13:00

    Ja! skriv om Florida!!! Nå må du bare nyte de siste ukene dine i USA ❤

Legg igjen en kommentar

