Skip to content

PROM

26. mai 2011

Heihei alle sammen!

I helgen var det prom. Meeeeen det forteller jeg mer om i slutten av innlegget. Starter off hvor jeg sluttet i forrige innlegg jeg. Løp 100mhk finale og hoppet tresteg og det gikk helt greit. Shin splins suger og jeg gråt etter at jeg fullførte for det gjorde så vondt, haha. Etter stevnet var det walk-a-thon på skolen og det vil si at vi samler inn penger til et godt forhold. Det var ultimate frisbee konkurranse, og man kunne gå runder rundt banen og legge igjen penger. På kvelden kom Sarah over og vi så på film i den lille kinosalen her i huset.

Dette er Sarah!

Glemte å fortelle dere at jeg ble spurt til prom torsdag! Det var en jente som kom inn i klassen min og ga meg en note. Det sto på norsk at jeg skulle følge pilene utenfor og at jeg burde ha øvd dansetrinnene mine for 21.mai. Jeg gikk ut av klassen og fulgte piler rundt hele skolen. På annenhver pil sto det; vil, du, gå, til, prom, med. Og så sto Chris i enden med blomster og spurte: will you go to prom with me? Awww. Det var ganske søtt da! Sa selvfølgelig yes.

Men lørdag sto jeg og Megan opp tidlig og dro på shoe shopping med Maddie. Megan hadde work resten av dagen så jeg hang med Maddie jeg. Det var gøy! Senere på kvelden dro vi til venn og bare hang… umm det var gøy det også haha. Søndag gjorde jeg rett og slett ingenting, eller jeg kan ikke huske hva jeg gjorde!

Forrige uke var bra! Onsdag var det Districts i lengde og jeg hoppet nesten 4.85 i sykt motvind og vonde legger så jeg var ganske fornøyd. Fredag etter skolen dro jeg og Megan til Seattle for å prøve-fikse hår og makeup før prom. Det var to venner fra Megans jobb som gjorde det. På veien tilbake var jeg i min første bilulykke… Vi kjørte vertsmors Range Rover og vi ble påkjørt av en politimann. Han var undercover. Ugh, det var ganske skummelt men alt gikk bra. Vi kjørte bare bortover veien og han kom ut fra en parkeringsplass på høyre side og kræsjet inn i oss. Var shaky en god stund etterpå. Men heldigvis var han utrolig snill og alt var hans feil så vertsmor ble ikke sur.

Lørdag = promday. Vi sto opp tidlig og fikk pedikyr og manikyr. Digg. Resten av dagen gikk med på å ordne hår og makeup. Denne gangen var det for real! Hehe. Kl. 5 kom hele gruppa over til vårt hus og vi tok bilder.

The boys

My date Chris!

Vertssøster!

At dinner. Vi spiste på the Spaghetti factory i Seattle. De hadde veldig god mat og jeg spiste lasagne hihi. Etter middag dro vi til dansen som var på et hotell i Bellevue, et lite stykke unna. Vi kjørte buss mellom stedene.

Etter dansen dro vi til Jasons hus for et såkalt «afterparty». Vi spiste masse god dessert og kaker. Også bare hadde det gøy.

Hahahahahaha.

Søndag dro jeg på kino med Dalton. Mandag dro jeg på konsert på skolen med Dalton og tirsdag dro jeg på hike med Dalton. Haha. Onsdag tenkte jeg å skrive dette innlegget men jeg hadde helt insane mye lekser så jeg fikk ikke tid! Men her er det da… Og Florida innlegg, jeg jobber med saken. Kommer forhåpentligvis denne helgen.

2 kommentarer leave one →
  1. Katrine permalink
    27. mai 2011 10:50

    Ida! Du var utrolig fin i den kjolen:) Gleder meg til å se deg til sommeren!

  2. Cecilie permalink
    31. mai 2011 03:48

    Så fin du var! Ha det gøy de siste fire ukene!

Legg igjen en kommentar

