Skip to content

home in norway!

3. juli 2011

Hei alle sammen! Jeg ga opp bloggen de siste to månedene. Unnskyld. Men jeg lover dere at hvis dere blir utvekslingsstudenter også, så er det gøy å blogge i begynnelsen, men etterhvert blir du lei og får mye å gjøre. Da blir bloggen siste-prioritering, desverre…

Tenkte bare at jeg skulle ha et lite oppsummeringsinnlegg. Jeg hadde et helt fantastisk år i USA. Kunne ikke hatt det bedre. Det var helt forferdelig å dra fra alle vennene mine og jeg har veldig veldig lyst til å dra tilbake med en gang! Å reise fra USA er det vanskeligste jeg har gjort… Har gjort så utrolig mye gøy, fått mange venner og en ekstra familie. Føles som om jeg har to helt forskjellige liv og jeg vil leve i begge to, men det er litt vanskelig. Jeg har blitt mye mer selvstendig og «funnet» meg selv. Jeg har lært ekstremt mye og dette er en opplevelse for livet. Nå snakket jeg flytende engelsk også, så det er jo et pluss hehe. Tenker fortsatt på engelsk og kom hjem for et par dager siden. Er faktisk ikke så lett å snakke norsk! Haha. Blir nok bedre etter hvert.

Jeg hadde to uker sommerferie der, og da gjorde jeg mye gøy. Før sommerferien var det GRADUATION.

Jeg dekorerte capen min på norsk. Haha. De fleste dekorerer den med colleget de skal gå på. Vertssøsteren min (til høyre), dekorerte sin med en Husky fordi hun skal begynne på University of Washington og det er maskoten deres.

      

Graduation var på Safeco field. Hvis du ikke vet hva det er, så er det hjemmebanen til baseballaget Mariners, i Seattle.

Andre ting jeg har gjort i sommerferien…

– Dro på hyttetur med venner:

    

Også sov vi litt…

– Dro på en giga amerikansk fest

    

– Dratt til Pine Lake. (den eneste varme dagen i sommerferien haha)

– Dratt til Seattle en siste gang.

Fikk til og med sett det norske trollet i Seattle!

– Vært på båttur.

Kos!

– Hatt going away party. Inviterte 100 stk og rundt 70 kom tror jeg!

Sånn rundt halvparten av de som kom…

Det var en veldig hyggelig tirsdag ettermiddag.

– Vært på morgehike. Våknet kl. 4 og hiket Poo Poo Point. Dette var siste dagen min i USA.

Dette er Baylee!

Ja… Utsikten er vanligvis veldig bra haha. Alt vi kunne se var skyer. Vi begynte hiken i bekmørket og måtte gå med flashlights, men når vi kom på toppen var det ganske så lyst for solen sto opp med det var for cloudy til at vi kunne se soloppgangen.

– Pluss masse annet gøy!

Tenkte jeg skulle avslutte med å si at hvis du planlegger å være utvekslingsstudent, men er litt usikker, GJØR DET. Det er den beste avgjørelsen jeg noengang har gjort. I had the best year of my life. Skal definitivt tilbake neste sommer for å besøke, og skal prøve å gå på college der.

One Comment leave one →
  1. Marte permalink
    11. juli 2011 14:06

    åååå, du har gjort mye morsomt du! 🙂

Legg igjen en kommentar

