Gå til innhold

first meet @ liberty

15. september 2010

I dag var forste xc meet, det forste ordentlige. Dvs 5km. Folte meg ikke helt i form for 5km enda, men det gikk faktisk helt fint. Kom akkurat på mindten av resultatlisten, og jeg startet altfor sakte… som vanlig, eller hva pappa? Men altsaa, det var veldig goy! Og ekstremt slitsomt! Spesielt naar du har drukket to dl vann i lopet av dagen og er dehydrert allerede for start.

Og tok jeg med kamera? Ja. Tok jeg bilder? Nei. Regnet det? Ja. Men det stoppet aa regne da vi begynte å lope. Fail.

Haha, da guttene kom i maal (jentene lop forst), saa kommer en av dem bort til meg og sier: «ida! Hvorfor heiet du paa alle de andre untatt meg?» Uff, jeg folte meg skikkelig slem. For da de lop forbi oss (de fire beste guttene) sa jeg bare navnet på tre av dem. Saa jeg svarte: «for jeg visste ikke hvem av dere det var, om det var scott eller chris!» Du skjonner, de er tvillinger, og ingen ser forskjell! Men herregud, har han liksom tenkt på dette hele lopet? Haha.

Og en annen morsom ting som skjedde i dag, i lunsjen. Jeg motte noen nye folk, og saa sa liz at de skulle gjette hvor jeg kom fra. Han ene tenkte skikkelig lenge og bare….. KANSAS! Hahaha, alle bare: hallo, det er liksom den verste staten (wtf?). Ogsaa sa jeg at jeg var fra norge og da ble han litt flau.

Kort innlegg, jeg blogger fra mobilen. Lol. Skrudde av pcen og orker ikke aa skru den paa igjen. Ogsaa maa jeg legge meg.

Wow, innlegget ble faktisk ganske langt. Og naa er det langt over leggetid. God natt. Og god morgen norge.

4 kommentarer leave one →
  1. Frederikke permalink
    15. september 2010 23:25

    Høres ut som xc går bra da, Ida! løpestjernen vår ❤

  2. Hanna permalink
    16. september 2010 16:34

    Haha, Kansas er hvertfall kanskje litt bedre en Polen? Xc går jo kjempebra allerede, og det kommer sikkert bare til å gå oppover 🙂

  3. Hedda permalink
    17. september 2010 08:20

    heihei!!

    Nå har jeg kommet hjem fra leirskolen!! Det har vært kjempegøy ❤ Blitt kjent med noen nye folk og sånt 🙂

    Hilsen Hedda <33333

  4. Hannah permalink
    18. september 2010 11:22

    Det er gøy å følge boggen din, Ida! Høres ut som du kommer til å få et strålende år :):)

Legg igjen en kommentar